Cikkek archívuma

Így kezelje a vitas ugyeket a munkahelyen, ha eredmenyt akar elerni

2015.04.14 10:10
Munkahelyi konfliktushelyzetek kezelése asszertív kommunikációval: https://divany.hu/eletmod/2015/04/13/igy_kezelje_a_vitas_ugyeket_a_munkahelyen_ha_eredmenyt_akar_elerni/

10 embertípus, aki tönkreteheti a cégedet - EN

2015.02.05 13:27
https://www.entrepreneur.com/article/241567

Első napok az új munkahelyen

2014.12.08 14:19
Egy rövid, ám hasznos összefoglaló, hogy mi mindenre érdemes figyelnünk egy új munkahelyi környezetben:https://index.hu/index2/#bloghu/jobangel/2014/12/08/elso_napok_az_uj_munkahelyen

Infografika a vezetők életéről - EN

2014.11.28 20:19
Érdekes infografika a vezetők életéről   https://www.acrasio.com/display/infographic-leadership?utm_content=buffer327e3&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

Hogyan váljon jó vezetővé? - EN

2014.10.04 21:52
James Altucher vállalkozó, író és üzleti angyal összegyűjtötte saját tapasztalatai alapján, hogy mik a jó vezető ismérvei. Egy jó vezető, véleménye szerint sokkal motiváltabbnak kell, hogy legyen és jobban kell, hogy dolgozzon a munkatársai sikeréért, mint a sajátjáért, mivel abban érdekelt, hogy...

A vezetők konfliktuskezeléséről - EN

2013.02.06 13:07
https://www.forbes.com/sites/mikemyatt/2012/02/22/5-keys-to-dealing-with-workplace-conflict/   

A vezetés hiányzó gyakorlati útmutatója - EN

2013.01.02 12:16
Fields Wicker-Miurin  TED videoban  avatja be a hallgatóságot a vezetésről szóló, ám mindeddig hiányzó gyakorlati útmutatójába            

Munkahelyi konfliktusok és a stressz

2012.09.15 08:50
Szabó Anita cikke "Munkahelyi konfliktusok: Fejlődés vagy széthúzás felé" címmel a munkahelyi stressz háttértényezői között található  

Mediáció lépései III. - megállapodás, lezárás, utánkövetés

2011.02.16 15:37
5. A megállapodás: Ha elértünk a konkrét megoldás elfogadásához, akkor fontos, hogy azt írásos keretek között megállapodássá formáljuk. Így nemcsak a későbbi félreértések kerülhetők el, hanem komoly mankót is kapnak a felek, a hatékony, cselekvő problémamegoldáshoz. A megállapodást a lehető...

Mediáció lépései II. - eszmecsere, megoldások

2011.02.15 15:34
3. Az eszmecsere: Sorra véve a meghatározott kérdéseket, az eszmecsere szakaszában a vitás felek már egymással kommunikálnak, így a mediátor fő feladata az lesz, hogy a másik szempontjainak, álláspontjának megértését, az abba való behelyezkedést és ezáltal a vitát a konstruktív, megoldásközpontú...
Tételek: 1 - 10 ból 31
1 | 2 | 3 | 4 >>

Mediáció

Mediáció lépései III. - megállapodás, lezárás, utánkövetés

2011.02.16 15:37
5. A megállapodás: Ha elértünk a konkrét megoldás elfogadásához, akkor fontos, hogy azt írásos keretek között megállapodássá formáljuk. Így nemcsak a későbbi félreértések kerülhetők el, hanem komoly mankót is kapnak a felek, a hatékony, cselekvő problémamegoldáshoz. A megállapodást a lehető...

Mediáció lépései II. - eszmecsere, megoldások

2011.02.15 15:34
3. Az eszmecsere: Sorra véve a meghatározott kérdéseket, az eszmecsere szakaszában a vitás felek már egymással kommunikálnak, így a mediátor fő feladata az lesz, hogy a másik szempontjainak, álláspontjának megértését, az abba való behelyezkedést és ezáltal a vitát a konstruktív, megoldásközpontú...

Mediáció lépései I. - előkészítés, megszakítás nélküli idő

2011.01.05 12:29
1. Előkészítés: A mediáció indítása a konfliktusban résztvevő felek és a mediátor fizikai találkozásának eseményével kezdődik meg. Fontos, hogy a mediátor már a találkozó helyszínéül is egy semleges terepet határozzon meg, mivel az elfogulatlanság, a középen állás...

A mediáció lényege

2010.12.04 20:40
Először is tisztáznunk kell a mediáció lényegét, melyre tekintettel a teljes mediációs eljárást le fogjuk folytatni. Ezek szerint olyan technikákat fogunk alkalmazni, melyek az egyezkedést, megegyezést segítik elő és fókuszt helyeznek a probléma minél részletesebb, egyértelműbb megfogalmazására....

Mediáció jellemzői

2010.12.04 09:28
Fontos hangsúlyozni, hogy a mediációban való részvétel csak aktív partnerekkel elképzelhető, így fontos jellemzője a vitarendezésben való önkéntes részvétel. Az alkalmazási területe bármely vitás helyzetben elképzelhető, ahol a felek hajlandóak higgadtan, érvek mentén érdemi vitát és egyeztetést...

A mediáció jelentése

2010.12.04 09:22
A mediáció alapötlete - eredete a latin mediare ige, jelentése: középen állni, egyeztetni, közbenjárni, közvetíteni, békéltetni - az az elképzelés, hogy az ellenséges, kétoldalú kapcsolatok megoldásához egy „harmadik semleges felet” hívnak segítségül. Egy olyan vitarendezési eljárásról beszélünk ez...